יו"ר קבוצות בסדנו מגיב לחקירה: "הכל היה עם חוות דעת משפטיות"

אייל ראובן No Comments on יו"ר קבוצות בסדנו מגיב לחקירה: "הכל היה עם חוות דעת משפטיות"

לאחר הסערה שהתעוררה סביב קבוצת ההשקעות בסדנו, המנכ"ל, ברוך אליעזר גרוס שוחח עם איתי גדסי וענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" והתייחס לחשדות נגד החברה שבבעלותו | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר קבוצת בסדנו אליעזר גרוס לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "אצלי הכל על השולחן. אני עונה לכל השאלות. אתמול התפרסם על אורי פריש שנעצר לפני 5 וחצי שנים והואשם בדיוק באותו הדבר, שחתמו איתו הסדר טיעון, 60 אלף שקל קנס ועבודות שירות".

"בחברה שלו, סי טי אר, כל המשקיעים קיבלו בסוף את כספם עם רווחים, וזו חברה שמצליחה. רוב ההאשמות נגדו נמחקו".

"הוא נעצר, אני לא נעצרתי, אני רק הוזמנתי לחקירה. אני לא נאשם בגניבה ממשקיעים, אני נאשם בהסטת כספים מהשקעה אחת להשקעה אחרת ללא ידיעת המשקיעים".

"מותר לנו לגייס כסף, אנחנו ממשיכים לגייס ולעבוד. השבוע השקענו 2 מיליון דולר חדשים. איזה עורך דין ממודיעין עילית חשש על הכסף שלו, אתמול הוא קיבל את ה 430 אלף שקל שלו חזרה".

"הכסף שאנשים משקיעים אצלנו לא נמצא בחברה. הוא מושקע בחברות, המניות נשארות אצל המשקיעים בכל מקרה" הסביר. לגבי התשואות הגבוהות שהם מציעים אמר: "זו לא הבטחה, זו תשואה צפויה, כך כתוב בפרסום שלנו".

"את רוב הכסף שלנו אנחנו משקיעים בחברות סטארטאפ, אנחנו מושקעים בעשרות חברות. בשנים האחרונות חברות סטארטאפ עשו 20 אחוזי תשואה בשנה. לכן אני יכול לתת לאנשים 8 אחוז".

"השקעות בהייטק זה משחק ארוך של 6\7 שנים. יש מספר שלבים בהשקעה. אנחנו נכנסים לטווחים קצרים, כך שיש פחות סיכויים לרווח גדול, אבל יש רווח. זה עובד ככה כי המשקיעים שלנו זה אברכים שצריכים את הכסף בפרקי זמן קצרים".

"כל מה שעשיתי היה עם חוות דעת משפטיות. אם העורכי דין טעו זה במישור האזרחי ולא במישור הפלילי. אני מתנהל לפי החוק, יש לנו עורך דין ישראלי ואמריקאי, העורך דין שלנו אחד הבכירים בארץ".

האזינו לשיחה המלאה:



0 תגובות